Thursday, July 16, 2015

Hati ini, Allah lebih mengetahui..

Assalamualaikum..

Alhamdulillah.. syukur dengan segala nikmat Allah.. Hmm.. terasa lama Nadia tak bercinta, berdating dengan diary Nadia nan satu ni.. Seminggu terakhir dalam Ramadhan.. minggu yang memang betul-betul mencabar.. penat, letih, suka duka semua berpadu menjadi satu.. finally badan pun terasa lemau..

Sebaik-sebaik perancang adalah Allah.. mencintai tak bermaksud harus memiliki.. menyayangi tidak semestinya mencintai.. lumrah perasaan hati.. dan yang penting.. Allah saja yang mengetahui apa yang tersirat dan tersurat dalam hati ni.. Mengenali Mr.K adalah satu kebetulan.. mungkin dia bukan jodoh Nadia.. bukan adam Nadia.. Nadia redha.. dan menyayangi si dia adalah satu perasaan yang universal.. Nadia tak menyesal dengan apa yang terjadi.. ia adalah satu pengalaman hidup untuk Nadia makin kuat melangkah.

Allah lebih megetahui segalanya.. semoga kali ni... kebahagiaan milik Nadia.. terima kasih kerana masih ada yang sudi menyayangi diri ni.. buat famili Nadia, Famili angkat Nadia.. kak Liza dan "awak", Nadia sayang kalian semua.. Kalian adalah hidup Nadia.. thanks jugak sebab tak pernah biarkan Nadia hanyut dengan kehidupan ini dan sentiasa beri Nadia semangat.. senyum dan terus melangkah.. 

love from somebody girlz.. 
Nadia.. 

No comments: