Friday, February 17, 2017

Salam Jumaat #1

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 
"Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang” 
 Assalamualaikum, Hiii.. ^_^


Salam Jumaat buat semua.. Lamanya tak menaip dlam blog.. Banyak entry yang pending.. tapi bila mood kelaut ni.. nak siap kan entry semua pun macam payah je.. malas semua ada.. Hope mood cepat2 kembali mendarat.. 

Lately banyak sangat benda "out of mind" berlaku... Penat.. Letih..atau apa pun seangkatan dengannya sentiasa menjadi kawan baik.. tapi In sha Allah masih terkawal.. Sentiasa bersangka baik even kita diduga dengan pelbagai masalah.. sampaikan kita sendiri rasa tak mampu lagi untuk tanggung dugaan yang mendatang.. Apapun yang penting sekarang ni, teruskan doa... yakin dengan Allah.. yakin dengan setiap ujian-Nya pasti ada hikmah.. 

Image result for salam jumaat
Image : ehsan Mr. Google
Semoga hati Nadia makin kuat, makin dipenuhi dengan kesabaran dan keimanan.. dan lalui setiap yang mendatang dengan tabah.. Betul kata orang.. bila kita dalam alam pertunangan.. pasti banyak dugaan yang melanda.. doakan nadia ye kengkawan.. moga dapat harungi semua ni dengan tabah..

"Selalu ada HARAPAN bagi mereka yang berdoa.. Selalu ada JALAN PERTOLONGANbagi mereka yang berusaha.. selalu ada yang TERBAIK bagi mereka yang bertawakal.. In sha Allah.. Yakin pada ALLAH.."

Hanya Insan biasa yang Lemah..!! Love u olls.. (^_*)

**********************************************
LoveSomebodyHambaAllah 

©©DyaNadiaReza©©

No comments: