Friday, August 11, 2017

One Step to Closed

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 
"Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”
 Assalamualaikum, Hiii.. ^_^

Alhamdulillah.. dah nak penghujung alam pertunangan dah pun.. baru mood nak hupload tu ada. Tarikh 28.01.2017 status dah bertukar.. syukur.. pertemuan yang tak diduga.. selepas 7 tahun encik tunang kenal Nadia. Perkenalan hanya pada nama saja,6 bulan kebelakangan ni rapat, akhirnya encik tunang suarakan hajat untuk #roadtohalal.

Sememangnya orang kata alam tunang ni banyak sangat dugaan yang mendatang.. dan Nadia akui.. memang alam pertunangan ni sangat-sangat mencabar tahap kesabaran dan keimanan.. Hanya Allah je yang tau betapa kuatnya dugaan dalam alam pertunangan. Siapa yang dalam alam pertunangan, mintak korang betul-betul kuatkan hati tempuh apa jua yang berlaku.

So, kita throwback balik awal-awal pertunangan. Majlis tunang Nadia simple je okeh..! No mini pelamin, no baju bling-bling.. simple.. tu yang di request dari encik tunang.












































Hantaran pun takde yang meletopsss okeh.. dari pihak lelaki 5 dulang berbalas 7 dulang dari pihak perempuan.. Takde photographer, takde photoshoot mewah-mewah tepi pantai.. yang ada pic semua dengan famili..

Anyway, kami telah pun selamat melayari alam pertunangan selama 7 bulan.. dan dalam tempoh ni segala-galanya Nadia dah pernah merasa.. bagi Nadia permulaan 2017 permulaan hidupan baru dengan satu ikatan diantara dua hati dan in sha Allah penghujung 2017, pengakhiran kepada perhubungan ikatan dua hati.. Doakan segalanya di permudahkan. #ROADTOHALALHN #COUNTINGDAY #HUZAIRI©NADIA

In sha Allah, nanti Nadia update lagi entry yang tertangguh.. Terima kasih buat yang sudi baca entry tak seberapa dari Nadia..

Hanya Insan biasa yang Lemah..!! Love u olls.. (^_*)

**********************************************
LoveSomebodyHambaAllah 

©©DyaNadiaReza©©



No comments: