Friday, December 12, 2014

Happening Weekend


Kekadang bila terlalu straight bekerja.. stress jugakkan.. So, hujung minggu yang dah beberapa minggu dah lepas.. Nadia luangkan masa sikit untuk masuk ke dalam dunia kanak-kanak..

Ber “Big Hero 6” seketika. Memang best la cerita ni.. Bukan selalu dapat tengokkan.. berbaloi leburkan duit sikit.. hehhehe.. Memang best
Memang best.. Suka Baymax.. kan best kalau dapat sekor macam tu.. Hehe..

Ada tak yang sudi bagi..? Filem ni Nadia bagi 5 bintang.. Kelakar, sedih.. semua ada.. dan paling suka bila ada perasaan kasih sayang.. Sesuai tau untuk budak-budak dan mak-mak serta ayah-ayah jugak tau.
Bestkan trailer dia.. memang gempak la.. rugi tak tengok.. kalau yang tak sempat ke wayang.. beli DVD nanti.. memang berbaloi.. Penangan untuk budak lelaki pulak.. Baymax.. Kalau budak pompuan.. Gila sangat ke Elsa & Anna (Frozen) tapi budak laki.. inilah.. Baymax..

Nadia jarang beratur beli tiket online.. hehehe.. kekadang tu penat beratur.. sampai jea giliran kita.. tiket habis.. takpun masa yang kita nak tu seat tak cukup la.. seat tinggal yang depan la.. macam lagi la.. bosan.. So.. jawabnya GSC online jea.. jimat masa.. hehe..





Weekend yang happening.. senyum jea.. walaupun dalam hati penuh suka duka.. Life must go on.. yang penting senyum.. (^_*)

Till then we meet again. insya-Allah..
Love u ollss..©©©

No comments: