♥ ♥ Tabung Vacation ♥ ♥

Friday, September 11, 2015

Putus Cinta Manusia.. tak sakit mana pun.. ^_*

Assalamualaikum, Hiii.. ^_^

tengok tajuk entry macam kereekkk je kan.. tapi tu la hakikat Nadia rasa.. Sakit putus cinta sesama manusia tak seteruk mana pun.. in sha Allah, kalau kita ingat Allah pasti kita merasakan ianya satu ujian buat kita dan pikir Allah akan bagi yang terbaik untuk kita.. sebab..
Jodoh sesuatu yang pelik bin ajaib.. Bercinta dengan siPolan A, then putus.. Bercinta pulak dengan siPolan B dotdotdot dan bla2... kalau Allah cakap "siPolan A" adalah jodoh kita.. jauh mana kita berada dia tetap akan jadi milik kita.. 

 So.. Kalau korang @ Nadia sekalipun utus cinta.. jangan nak bersedih, pikir nak buat benda bodoh..okeh..!! Always solat.. jangan tinggal.. yang tu je mampu untuk banu kita dari sakit teruk putus cinta sesama manusia... Love u oll bestMAYAfriends...



**************************************************
Lovelifesomebody"hambaAllah"
♥♥Nadia Reza ♥♥
Post a Comment