♥ ♥ Tabung Vacation ♥ ♥



Friday, November 06, 2015

Hati-Hati Berkawan...!!

Assalamualaikum, Hiii.. ^_^

Salam Jumaat u olls.. sekejap je kan minggu ni... dah masuk hari Jumaat pun ^_* ..
Takde apa pun nak berceloteh.. just terasa nak cakap.. kalau korang berkawan biar la sampai akhirat.. Kawan pun sesuai hubungan yang universal tau.. Kekadang kawan adalah orang paling rapat dengan kita selain dari abang-abang, kakak-kaka, adik-adik atau suami/isteri kita.

Adakala, lebih selesa bercerita dengan kawan dari bercerita sesuatu pada pasangan / adik beradik kita. So, berkawan la sampai jannah.. Pesanan ikhlas sebab Nadia sendiri pun ada perasaan yang sama.. Dia la kakak, dia la abang dan dia la segalanya.. Insya-Allah.. Nadia sayang kak Liza until Jannah...!! bukan bersuami/isteri je tau boleh until jannah.. berkawan pun blh...

Nadia & Kak Liza... until jannah ^_^
So, korang jangan anggap berkawan setakat melepas batuk di tangga.. Susah senang kita dia boleh ada bersama tau.. Thanks Allah.. kenalkan kak Liza pada Nadia.. Sejujurnya Nadia tak pernah merasa di sayang leh kakak.. sebab Nadia anak sulung.. rupanya2 best bila ada kakak, kawan yang sayangkan kita.. So, cari la kawan terbaik.. bukan setakat kawan hanya untuk bersenang lenang je okeh...!!

Kawan jenis ni yang TERBAIK....!!

Salam Jumaat.. Salam Perkenalan semua.. ^_^

Salam Sayang ©©©LovesomebodyHambaAllah
***********************************************
©©Nadia Reza©©
Post a Comment