♥ ♥ Tabung Vacation ♥ ♥

Tuesday, October 06, 2015

Suka-suka main blog pun boleh buat duit tau...!

Assalamualaikum, Hiii.. ^_^

Haiii... korang.. kalau minat blogging tu.. jangan lupa tau.. dengan blog pun boleh buat duit.. banyak cara boleh kita gunakan blog ni untuk jadikan medan kita mencari rezeki.. rajin berusaha dan fokus.. fokus.. tawakal.. insya-Allah mesti ada rezki... (^_*)

Nadia pun bukan yang jenis rajin main blog.. tapi suka punya.. jadi terhasil dua blog (^_^) satu Nadia fokus pada Shaklee income tambahan Nadia ni.. buat duit dengan Shaklee.. sesiapa yang nak singgah.. sila la melawat blog Pengedar Shaklee Kuantan ( bangundaritidoq.blogspot.my). Dalam blog ni.. Nadia memang fokus 100% dengan Shaklee dan banyak kongsi tips. Korang jangan lupa tau klik Nadia punya FB Pages.. Love Vitamin Love's. Boleh juga kalau korang berniat nak tambah income.. boleh contact Nadia.

Satu lagi blog.. Nadia hanya fokus pada personal. Blog ni 100% hiasan handmade by Nadia. cuma header je Nadia google.. takde mood nak headerkan muka sendiri.. hahahahah.. blog personal Nadia "maizatulnadia.blogspot.my" .... tak senang jugak bila ada 2 blog ni.. kekadang bila main blog A, blog B pulak terabai.. Tapi alhamdulillah la.. belum lagi blog Shaklee Nadia terabai.. yela.. poket Nadia tu.. kalau tak buat tak berhupdate.. memang tak "berduit" la poket Nadia..


Selain dari Shaklee, iklan nuffnang pun boleh jugak korang letak dalam blog korang tau.. Nadia pun letak.. tapi bukan nak menunjuk... just nak sharing.. yang nuffnang memang bagi kita duit tauuu..
So..sesiapa yang belum pasang nuffnang.. rajin-rajin pasang dan bila blogwalking blog kengkawan tu.. rerajin la klik dan membalas klik nuffnang kengkawan tau (^_*). Kalau nak mendaftar tu.. boleh la klik sini. Selamat "menabung" dan rerajin klik nuffnang Nadia, insya-Allah Nadia akan balas kunjungan korang walaupun lambat.

***************************************************************
LovesomebodyHambaAllah
©©Nadia Reza©©
Post a Comment